این نرم افزار از قابلیت ها و توانمندی های بی نظیری بر خوردار بوده و سعی شده است مشترکین نسخه های پایین تر نیز از این امکانات تا حد زیادی استفاده نمایند.

امکانات نرم افزار حرفه ای مدیریت مالی ( حسابداری ) شیوا


نسخه D

• امکان تعریف حداکثر200 حساب جزء.

• مدیریت مالی حسابداری نرم افزار حسابداری برنامه حسابداریامکان تعریف گروههای 9 گانه حسابها و تعیین ماهیت حساب در ترامه و سود و زیان.

• امکان تعریف سطوح حسابداری کل (1 تا 4 رقم ), معین (1 تا 4 رقم ) , جزء (1 تا 6 رقم)

• امکان نمایش سطوح حساب به صورت درختی.

• امکان انتقال خودکار کلیه حسابهای سطح معین بدون زیر مجموعه در سطح جزء (تعریف جزء از معین).

• امکان جداسازی حساب های لایه جزء به تفکیک رنگ، به منظور دسته بندی های گرافیکی مختلف.

• امکان تغییر نام و آدرس موسسه و صاحبان امضاء در هر زمان.

• امکان تعریف کلمات میانبر به صورت متغییر و ثابت به منظور سرعت بخشیدن به ورود اطلاعات تکراری یا مشابه.

• امکان پنهان سازی حساب ها در سطح جزء.

• امکان تعیین وتفکیک حسابهای بانکی – تعهد آور – دریافتنی.

• دارای محیط کاملا پویای ویرایش اسناد و عدم محدودیت در شماره و تاریخ اسناد درج شده.

• دارای دو نوع امکان ثبت: گزینش و ثبت نهایی، به منظور تفکیک گزارشات به دو گروه قطعی وآزمایشی.

• دارای دفترچه یادداشت مرتبط با گزینه های اسناد به منظور سهولت در جابجایی و کپی برداری سریع گزینه ها.

• دارای ابزارجستجوی اسناد و گزینه ها همراه با سیستم فیلترینگ گروهی.
• دارای ده ها ابزار مختلف به منظور سهولت در ویرایش اسناد.
• امکان ذخیره کلیه اطلاعات چک های وارده ( دریافتی ) به همراه واگذاری گروهی و مکرر یک یا چند چک.
• امکان صدور اسناد خودکار دریافت و واگذاری یک یا چند چک.
• امکان کنترل گزارش وضعیت چک.
• امکان صدور برگه دریافت چک ( رسید چک ) بصورت تکی یا گروهی.
• امکان بررسی چک ها به وسیله نمایش لیست آنها به همراه فیلتر جامع چک و گزارشات مربوطه.
• امکان ذخیره اطلاعات چک های صادره ( پرداختی )
• امکان صدور برگه دستور پرداخت چک
• امکان بررسی چک ها به وسیله نمایش لیست چک های صادره و گزارشات مربوطه به همراه سیستم جامع فیلترینگ اطلاعات
• امکان نمایش گزارش وضعیت اسناد موجود در سیستم شامل: تعداد کلی اسناد، اسناد ثبت شده، اسناد ثبت نشده، اسناد گزینش شده، اسناد گزینش نشده، آخرین شماره سند، وجود ترتیب در تاریخ اسناد، و وجود فاصله بین اسناد
• امکان نمایش لیست اسنادی که گزینش و ثبت نشده اند
• امکان ثبت گروهی، خروج از ثبت اسناد، گزینش گروهی، گزینش و حذف گروهی اسناد.
• امکان کپی برداری یک سند در قرار دادن شماره ای جدید.
• امکان درج هر تعداد فاصله بین دو سند به منظور فراهم کردن فضا برای درج اسناد جدید.
• امکان جابجای دو سند با هم.
• امکان مرتب سازی کلیه اسناد بر اساس شماره و تاریخ. ( به منظور حذف فواصل خالی )
• دارای محیط ویرایشگر دفاتر رومه، کل، معین و جزدر دونوع آزمایشی و قطعی به همراه ابزار جامع صدور سند حسابداری خودکار گزینه های انتخابی.

• امکان فیلتر گروه خاصی از اطلاعات موجود در دفاتر با توجه به هر عنصر اطلاعاتی.

• امکان صدور گزارش ترامه و سود و زیان در هر زمان.

• دارای گزارشات تراز در 15 نوع گزارش و درج آمار درصدی در کنار هر حساب.

• دارای گزارش آماری عملکرد حساب به صورت نمودار میله ای سه بعدی. ( قابل تنظیم)

• امکان چاپ فرم های خام سند حسابداری، برگه دریافت چک و دستور پرداخت چک.

• امکان ترکیب اطلاعات اسناد حساب های دو یا چند پایگاه اطلاعاتی برای مراکز چند شعبی.

• امکان تغییر پایگاه داده در هر زمان ( دسترسی به اطلاعات سالهای مالی گذشته در هر زمان )

• امکان استخراج مانده حساب و صورت حساب از حسابهایی با کد جزء انحصاری یا چندید جزء از کد X تا کد Y .

• و در آخر و به عنوان یک قابلیت بی نظیر :

• دارای محیط ویژه درج و اجرای دستورات استاندارد SQL جهت اعمال تغییرات دلخواه در اطلاعات پایگاه داده.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.


نرم افزار حسابداری • ,امکان ,اسناد ,چک ,های ,حساب ,• امکان ,• دارای ,به منظور ,نرم افزار ,امکان صدورمنبع

نرم افزار حسابداری کاکتوس

معرفی نرم افزار حسابداری سکه و سیب

معرفي نرم افزار پاتريس و دقیق

نرم افزار حسابداري پانيذ

نسخه ساده نرم افزار حسابداري و انبارداري انگاره نت

نسخه پيشرفته نرم افزار حسابداري و انبارداري انگاره نت

نكاتي در مورد تاريخچه حسابداري(پارت اخر)

مشخصات

آخرین جستجو ها

بیت کوین رایگان پدرو رودریگز قفس سایت پرسشنامه های استاندارد استودیو هنری پانته آ انواع دعا و طلسم Oscarfr9 Posto حامیان جواد سنگونی قیمت لوازم بلدوزر 85D nelsonef9 Love